Reklamace a vrácení zboží

Zakoupené zboží vám nevyhovuje, nebo jste na něm objevili závadu?

Obraťte se na nás a my vám rádi poradíme, jakým způsobem můžete zboží reklamovat nebo vrátit.

  • Telefon: +420 607 908 008
  • Email: obchod@cmiral.cz
  • Adresa pro reklamace nebo vrácení zboží: CMÍRAL s.r.o., Ďáblická 949/4a, 182 00 Praha 8

Zároveň jsme shrnuli informace, které vám pomůžou při reklamaci nebo vrácení zboží.

Reklamace

Jako kupující před převzetím zboží od přepravce vždy zkontrolujte, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, zásilku nepřebírejte. O případném poškození zboží během přepravy informujte jak přepravce, tak náš obchod, nejpozději do dvou pracovních dnů od doručení zboží.

Případné reklamace vyřídíme individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem do 30 pracovních dnů, pokud se společně výslovně nedohodne na jiné lhůtě.

V případě reklamace vždy postupujte následovně:

  • Přiložte veškerou originální dokumentaci (reklamační list, doklad o koupi), která byla s výrobkem dodána a nejlépe v původním obalu výrobku. 
  • Do balíku přiložte průvodní dopis s popisem závady zboží ve kterém uvedete co nejvýstižnější popis vady a vaše aktuální kontaktní údaje.
  • Po přijetí zásilky Vás budeme informovat o stavu reklamace zboží. Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
  • Záruční doba pro fyzické osoby (spotřebitele) je 24 měsíců od data zakoupení produktu, záruční doba pro podnikatele (nákup na IČ)  je stanovena výrobcem (uvedeno v záručním listě) na 6 měsíců popřípadě 12 měsíců.
  • Záruční doba na kapacitu akumulátorů (které jsou součástí zboží) je 6 měsíců (záruka se nevztahuje na běžné snížení kapacity akumulátoru vzniklé v důsledku užívání zboží).

Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost CMÍRAL s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška č. 306/2012 Sb. Vyhláška o podmínkách předcházení vzniku a šíření infekčních onemocnění).

Náhradní díly jsou určeny pouze k odborné montáži, a proto je nutné při jejich reklamaci předložit doklad o odborné montáži. Vrácení náhradního dílu v zákonné lhůtě bude umožněno pouze v případě, že nebude tento náhradní díl žádným způsobem použitý nebo instalovaný.

Záruka se nevztahuje na vady:

  • Vzniklé nesprávným použitím výrobku.
  • Poškozením necertifikovaným broušením hlavic a ostří.
  • V důsledku nesprávné obsluhy nebo manipulace s produktem.
  • Při použití, údržbě či instalací, které jsou v rozporu s návodem či nesprávným skladováním.
  • Opotřebením způsobeným obvyklým užíváním.

Vrácení nebo výměna zboží

V případě nákupu přes internet jako spotřebitel (maloobchod), máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu, a to prostřednictvím e-mailu: obchod@cmiral.cz, případně telefonicky: +420 607 908 008 nebo písemně na adresu: CMÍRAL s.r.o., Ďáblická 949/4a, 182 00 Praha 8. Pokud nakupujete jako podnikatel (profesionál) možnost odstoupení od smlouvy neplatí.

  • Zboží musí být vráceno v původním nepoškozeném obalu, kompletní, bez jakýchkoli známek použití (schopno další distribuce), včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů.
  • Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese náklady spojené s vrácením zboží dodavateli.
  • Dodavatel je povinen vrátit kupujícímu cenu za zboží do 14 dnů od vrácení zboží. Finanční částka bude vrácena na bankovní účet kupujícího dle dohody s dodavatelem.
  • Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené dodavateli bude poškozeno, opotřebeno nebo upraveno na míru, vzniká dodavateli vůči kupujícímu nárok na náhradu škody. Nárok na úhradu vzniklé škody je dodavatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  • Kupující bere na vědomí, že zásilky zasílány dodavateli na dobírku nebudou převzaty.

Odesílací adresa pro reklamace nebo vrácení zboží:

CMÍRAL s.r.o., Ďáblická 949/4a, 182 00 Praha 8-Ďáblice

O zaslání balíku nás informujte na email obchod@cmiral.cz. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy obdržíme od spotřebitele reklamované zboží.